środa, 10 października 2012

Chrupiące kiełki

Nie wszyscy wielbiciele kiełków znają ten ciekawy sposób na ich przyrządzanie. Można kupić KIEŁKI NA PATELNIĘ i podsmażyć je na odrobinie oliwy. Są chrupiące i fantastycznie zmieniają smak. Co dalej? Wymyśliłam coś, żeby je uatrakcyjnić :)


Czego potrzebujemy?
- pudełeczko kiełków na patelnię,
- 1/4 puszki groszku konserwowego,
- pierś z kurczaka lub duże udko,
- świeża ciabatta,
- bazylia, oliwa.





1. Kurczka (udko) usmażyłam wcześniej (można upiec lub ugotować), więc tylko je obrałam, pokroiłam i wrzuciłam na rozgrzaną oliwę. To także świetny sposób na pozbycie się mięsa, które zostało z poprzedniego posiłku.
Posypałam delikatnie bazylią. 



2. Kiedy kurczak nabierze rumieńców, będzie gorący i chrupki, dorzucam groszek. Podsmażam jakieś 3 minuty.



3. Ostatnia rzecz to oczywiście kiełki. Smażymy je 3 minuty. 


Możemy zjeść nasze kiełki na dwa sposoby:
Porcja mieszanki z dodatkiem kromki ciepłego pełnoziarnistego chleba....



... lub... 


... wydrążona świeża ciabatta, (wyjmujemy jej miękki środek) nafaszerowana kiełkową miesznką.




SMACZNEGO!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz